Cerita Sex Hot : Kakak Ipar Perempuanku Jadi Pelampiasan Nafsuku

Cerita Sex Hot : Kakak Ipar Perempuanku Jadi Pelampiasan Nafsuku - Genap setahun perkahwinanku dengan atiya,diberi rezki tuhan,dia mengandungkan anak kami yang pertama… tidak terlafaz kegembiraanku untuk bergelar bapa… atiya makin mesra denganku selepas perutnya kian membuncit mengendong putera yang bakal menjadi cahaya hidup kami… tiap kali sebelum pergi kerja mejadi rutin harian kami untuk bercumbuan di muka pintu… tidak berasa malu walaupun ibu mertuaku tinggal bersama… hanya palitan senyuman yang diukir ibu mertuaku melihat kebahagiaan kami…
aku dan atiya mula berkenalan dari zaman sekolah lagi… mulanya aku berkenalan dengan kakaknya,fara… di sebuah kem motivasi… namun hatiku tidak berminat untuk bermain cinta dengan fara… sehingga fara memperkenalkan kepadaku adiknya yang kini menjadi isteriku yang palingku kasihi.
lima bulan berlalu…
"asalamualaikum",sahut lembut suara dari luar pintu… ibu mertuaku lantas menyahut dan membuka pintu. "eh fara,napo tak tepon dolu ha nak datang" ibu mertuaku membalas dengan loghatnya… fara pun melangkah masuk sambil memimpin anaknya yang berusia dua tahun lebih,hafiz hasil pernikahannya dengan farhan tiga tahun lalu… fara menyatakan hasratnya untuk tinggal bersama ibunya buat sementara waktu kerana farhan keluar negara atas urusan kerja… "dah lamo ko dio pegi" tanya ibu mertuaku. "lame dah mak,tinggal sorang dengan budak ni ha,takut pulak rasenye. tinggal kat sini boleh la tengok-tengokkan atiya,da buncit bulat ke mak? anak lelaki le tu agaknye ek" balas fara penuh ramah… fara memang terkenal dengan keramahannya… begitu juga la aku boleh berkenalan rapat dengannya…
"eh sape lak punye kereta tu tiya?" tanyaku memberhentikan kereta dihadapan rumahku. "akak punye la,die call tadi,nak tinggal sementara ngan mak. farhan pegi oversea,keje" balas atiya ringkas. kami pun melangkah masuk selepas balik dari hospital membuat pemeriksaan. sampai didalam rumah fara menyambut mesra atiya. sememangnya mereka sangat rapat. aku hanya menguntum senyum melihat fara dan anaknya. nyata sekali tubuh fara yang ku kenal dulu tidak berubah walaupun suda melahirkan anak. pinggulnya yang lebar dan pejal sering menarik perhatian walaupun bahagian dadanya agak kurang mantap.
selesai makan malam,atiya menyatakan hasratnya untuk ke rumah kak aisya,jiran kami. ibu mertuaku pula sibuk ingin menemankannya. aku masih menghadap komputer menyiapkan lakaran untuk pembinaan loji penapisan yang baru. fara yang kepenatan duduk bersama anaknya menonton televisyen tidak jauh dari penglihatan ku di hadapan meja komputerku. fara hanya senyap seribu bahasa sambil sesekali aku perasan kerlingan matanya kepadaku. namun aku tidak mempedulikannya kerana fokus pada kerja.
"hafiz main kejap ek,mama nak mandi" fara mengatur bahasa kepada anaknya. hafiz seakan faham. lalu fara bangun meninggalkan hafiz sendirian sambil memintaku memerhati gerak geri hafiz. tiba-tiba hatiku berdegup kencang,nafasku tak keruan,dalam minda ku bermain-main… sendirian dirumah,bersama kakak iparku yang mengiurkan,lagipun dah lama tak 'bersama' dengan atiya kerana dia mengandung,dia nak pergi mandi pulak tu,arghhh… nafsu jantanku kian ghairah… ala,setakat mengintai kejap pun boleh lah… lalu gugur jua imanku… aku bangun menuju keatas… terlihat lampu tandas menyala dan bunyi air pancut mendebarkan aku… hafiz aku tinggalkan sendirian…
sampai dipintu tandas,aku mengambil kerusi meja solek atiya lalu memanjatnya untuk mencapai bukaan di atas pintu… aku berusaha sehingga membuahkan hasil… terlihat tubuh lentok putih gebu disirami air,fara membasahkan lagi tubuhnya dengan sabun… tak perlu ku hairankan,zakarku menegang,keras,teguh… setelah sekian lama tidak menerima tanggungjawab memancutkan cecair keramat,sudah pasti isinya masih penuh… darahku mengalir deras… sesekali fara menoleh kearah pintu… seakan dia perasan kehadiranku disitu… aku mengelak… sudah selesai mandi,fara mengemaskan tubuhnya… aku apa lagi,menggelabah menangkat kerusi untuk diletakkan ditempat asal dan nekad untuk sembunyi… tidak sempat lagi untuk turun kebawah…
pintu tandas dikuak perlahan… fara keluar berkemban menuju kebiliknya… sesekali dia mengintai kebawah dari celahan tangga memerhati kelibat anaknya… lalu dia menuju ke biliknya… tidak kedengaran pula pintu dikunci… darah ku gemuruh lagi… arghh… betul ke ape yang aku buat ni… nafsu semakin melonjak… lalu langkah kerasku menuju kebilik fara… ku buka sedikit demi sedikit mengintai lagi… tiba-tiba pintu ditarik kasar…
"afiq,ape ko buat kat sini",pekik fara… mataku tak lari dari tubuhnya merah,malu… "takde pe fara",jawabku… "habis tu yang terhendap-hendap ni nak ape",deras lagi bahasanya… alamak,ape aku nak buat ni…. mata fara keatas kebawah melihatku,sesekali berhenti dibahagian bawah,entah ape yang diperhatikannya… kami membisu lama… "ko mengintai aku mandi ek?jawab betul-betul",tanya fara,nada sederhana… "emm,gini fara,aku tak tau ape yang aku buat,lame sangat aku tak dapat buat kat tiya.. so aku just nak cuci mate je..senam sikit-sikit",gaya petuturanku sangat romeo dan menggoda.. ingin menenangkan fara,perempuan ni aku kenal sangat, jangan menipu, buruk padahnya… cakap dengan jujur,mudah-mudahan dapat pengampunan… fikir hatiku.
"masuk la,duduk.. dah berape lame ko tak buat?" pelawa fara kedalam biliknya… dia duduk besebelahan denganku.. "kalau buat sendiri tu,dah lame insaf da,kalau ngan tiya,sejak die pregnant la,die taknak.. takut injured.. doktor pon soh slow-slow sebab rahim die lemah,aku mane nak slow nye.." jawabku beseloroh… fara terketawa sedikit mempamerkan senyuman manisnya dan lesung pipitnya di pipi kanan… "aku pun da lame tak buat,farhan kan anak tunggal,lepas hafiz lahir,die kata,cukup la seorang… kitorang buat ringan-ringan je lepas tu" fara membuka ruang persembangan… sejenak zakarku mengukuh lagi… berbual dengan seorang wanita unggul,dalam keadaan berkemban,dan aku sekadar berseluar pendek berbaju t… lama kami bersembang,agaknya fara terlupa dia meninggalkan anaknya di bawah… ah,lantak lah… dah ada peluang… main fikiranku… Cerita Sex Hot : Kakak Ipar Perempuanku Jadi Pelampiasan Nafsuku
berhati-hati aku menguntum bahasa,supaya tak lari objektif sebenar, kalau dapat ku hunuskan kelakianku kedalam lurah fara,sumpah aku tak melancap lagi… fara dengan ku sangat rapat sehingga mampu membincangkan hal-hal yang agak terlarang dikalangan masyarakat… tubuh gebu tadi kian kering… "habis tu,selama ni ko buat camne?tanak try ngan kawan lame ni,adik ipar lagi…" tanyaku berani… fara terkesima dengan pelawaan ku sambil tersenyum… aku dah agak dia mesti menolak… tapi perlahan benar tolakannya…ada peluang…
tanpa menunggu panjang,tanganku merayap ke telinganya sambil menyeka rambut basahnya… fara mengelak-elak manja… selesai aku merangsang bahagian badannya,bibir panasku mula hinggap di bibir fara… mulanya tiada balasan,akhirnya terasa tangannya mula memaut leherku,bibirnya pula mula pandai berasmara… lidah betemu lidah,nafas berganti nafas,kain kemban yang mengikat tubuhnya kini aku lucutkan… lama ku idamkan saat sebegini bersama fara… kerana pinggulnya yang mengiurkan tiap lelaki tidak terdapat pada atiya… pinggul atiya walaupun lebar,namun kurang berisi… lagipun atiya jauh lebih kurus berbanding fara yang agak montok tapi tidak gemuk… sungguh sempurna tubuh mereka ini,menurunkan dari ibu mereka,ibu mertuaku…
"hnfssss,fiq…kang tiya ngan mak balik…hafiz kat bawah tu…hmmmm…ehekk…hmmm…hnfsss" rengek manja fara meminta aku menghentikan segalanya… mana boleh…peluang sebegini tak datang dua kali…pantang nafsu keringat jantan berhenti sebelum penyudahnya…"ala fara,kita buat cecepat la ek,please,kejap jek ek…hafiz ok tu tadi…"balasku semakin mengeratkan rangkulanku sambil tangan merayap ke bahagian utamanya,bulu-bulunya sangat rapi dikemaskan,sungguh mengasyikkan aku untuk melabuhkan dua jari tengah tangan kanan ku kedalam lurah itu…. "hekk…hemmmm..hnfsss…"rengekan fara kian berulang… dadanya berombak menanhan nikmatnya mainan jari ku…
"fara,kita buat kat katil aku jom…"aku meminta sambil mengangkat fara… fara membetulkan rambutnya… sesampai sahaja di katil,ku baringkan fara di tempat tidur atiya… tidak ku pedulikan lagi isteriku yang setia itu… lama agaknya dia ke rumah kak aisya…minta-mintalah lama… bisikku… lendir mula keluar dari lurah itu.. "fiq,ehekk…aku dah ter….ehekk…sedapnya…hmmm…aku da terpancut sikit…" rengek fara lagi… hah,sekejap betul,dah klimaks dah… perli ku tersenyum manja sambil menggigit cinta leher fara…. fara tersenyum lagi….
aku mula meluaskan kangkangan fara lalu menyusup masuk…. seluar pendek yang terkena cecair mazi sudah ku londehkan… "buka la baju tu fiq,aku nak tengok" pinta fara… tubuh tegapku dipampangkan depan kakak iparku… kakak ipar ke di saat ini… zakar yang tegang semakin rapat dengan bibir lurah fara… "i masukkan ni ek sayang"mintaku sambil mengucup dahi fara… fara tersenyum seketika kemudian mengerut akibat tusukan sauh keramat kedalam lautan asmaraku… "hekkk…ahhh…hmm…perlahan sikit fiq…ahhh"minta fara dengan lantang kerana tusukan ganasku… "tak sempat lagi fara…hnsfff…ah….kang dorang balik"balas ku spontan….
sepuluh minit dalam posisi sama,aku mula beralih ke posisi yang mendedahkan pinggul fara,ingin saja aku menggunakan lubang terlarang itu,tapi nanti-nanti saja lah… dalam posisi doggy itu,aku semakin rancak menyetubuhi kakak iparku… tanpa belas… fara seakan menikmatinya… lalu aku mencapai alat permainan seks yang aku beli melalui internet… sengaja aku membelinya untuk ku gunakan keatas atiya,supaya dia dapat menikmati keindahan asmara sebenar… aku menusuk zakar palsu itu kedalam dubur fara…. "ahhhhhhhh…..sssssssss…sakit la fiq…taknak laa…" aku tidak lagi mempedulikan kehendak fara… yang penting adalah rontaannya menolak tangan ku yang asyik meradak duburnya ditambah lagi dengan hayunan jantanku… tiba-tiba fara sengaja menyungkur,tewas… tubuh lembutnya tadi mengejang… basah diatas katil,fara klimaks lagi… "ahhhh….dah la ek fiq,aku tak sangka ko macam ni…farhan pun tak camni…baru sekali aku dah longlai ni ha…camne ek atiya…bertuahnya dia…kalau aku tau dulu lagi,aku tak bagi tiya kat ko ni..huuuuhhhh.." puji fara….
aik…takan dah kot…. "fara,aku lom pancut lagi la…sikit je lagi…",fara membalas,"hah…ko nak pancut dalam ke…gile ko,pregnant aku kang…mati nanti…hish…janganla…","ok..ok…aku janji,tak pancut dalam…","camne tu…taknak la fiq,kang dorang da nak balik tu,dah la ek….please" rayu fara… aku tergamam sketika… tiba-tiba ku lihat kelibat hafiz dimuka pintu bilik… dia memandang saja mamanya di kerja kan uncle afiq…
lalu aku terus mencium bibir manis fara…tak ku lengahkan aku terus menyambung apa yang tak sudah… memaksa walaupun fara cuba menolak… aku mengasari kakak iparku sendiri… hafiz mula menangis… "fiqqq,anak aku tuuu….ahhhhh…ahhhhh…hhekkk….hhnssfff..","ala….keja p la….ahhh….haaa…hafiz tunggu kejap ek…uncle nak nonek mama jap…" seakan faham,hafiz mendapatkan mamanya… fara memujuk anaknya sambil merengek menahan nikmat…
kedengaran pintu pagar dibuka…alamak….dorang dah balik…"cepat la fiq,hmmmmmmm…ahhhh.."… sikit je lagi….sikit lagi…..fara mengucup pipi anaknya sambil muka yang berkerut…aku menolak sikit anak nya untuk mendapatkan bibir mamanya….fara mengalah…lidah kamu bersatu,air liur berganti…peluh melicinkan sentuhan kami….lalu………..arghhh……..cecair azimat itu aku lepaskan dalam-dalam…..kami berdua puas…..aku hanyut keletihan….fara menepuk badanku…"tadi kate nak pancut luar…hmmm…takpe la…farhan balik minggu depan…nanti pandai-pandai aku nak 'balance' kan…"fara meyakinkan aku…lalu meminta diri kebiliknya sambil mendukung hafiz…aku terbaring kepuasan….menyarung semula baju dan seluar….turun dengan yakin,menyambut atiya dimuka pintu…
esoknya,aku dan fara bertembung di dapur sambil mendukung hafiz…kami hanya berbalas senyuma… atiya datang memberi kucupan sayang seorang isteri dibibirku… fara seakan menggigit bibir…masa lunch tak pernah aku balik kerumah kerana tiada siapa dirumah,atiya bekerja…tapi masa lunch ini lah masa aku dan fara….sekali lagi kami bersatu kini diruang tamu…ibu mertuaku nyenyak tidur didalam biliknya behadapan ruang tamu…beraninya aku!!! Cerita Sex Hot : Kakak Ipar Perempuanku Jadi Pelampiasan Nafsuku

0 comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Top